fredag 2 mars 2007

Festival...

Nu e det sista dagen av vår lilla festival...
Har varit 3 dagar av härlig drick bonanza..

Tisdags va det 3 åk i parken 2 kannor öl och lite jäger på roundhouse.. Se jeens blog för bilder...
Drita mitt på dagen.. Avsluta dagen med ett besök på Savage Beagle som hade öppet för hiphop night.. Fun fun...

Onsdag blev det Locals night på Buffalo Bills..
Spela lite biljard med gbg killarna, naken kissa och såg en stor svart anabola man slåss med ett gäng Britter...
På hemvägen hitta jag ett 2 m långt genomskinligt blått plaströr... Vi bestämde oss för att ta med det hem och kicka lite abourgin låtar... vilket inte uppskattades av våra sovande room mates...
Fun Fun..

Och så va det igår då....
Hem bjudna till Homeparty hos Gälka Warriors...
Svensk Bonanza där oxå som alla andra ställen man hamnar på här i byn...
Säkert upp imot en 100 svenskar här asså... Både roligt och jäkligt torrt...
När natten nalkades va det utgång... Garfinkels fick denna gången fint besök av oss...
Efteråt blev det "spejjaren" utanför och kolla på alla Pro Hoes som ragga Proffs..
Efter en misslyckad 540 landa jag framför busshållplatsen ute på gatan...skratta bort det då alla ögon va på mig.. sen fortsatte jag och skratta för det va så roligt att skratta... Skratta hela bussresan mellan village och creekside.. Stoppet innan vi skulle av gick en kille av som jobba som Mountain Safety för whistlerblackcomb... Men det va inte bara bara...
Innan killen reser sig upp knuffar han till mig som en knuff inte av misstag utan en ren knuff..
Jag utbrister WHAT THE FUCK? What up dude?
Då kommer han på bussen igen... Greppar tag under käken på mig och säger på engelska att jag ska passa mig... sen gick han av bussen igen.. Ingen fatta någonting... Inte canadensarna brevid oss fatta någonting.... O sen bara garva vi... Som det ka n gå..

Idag känner jag mig lite sliten... Inte lätt att ha festival.. Har inte åkt sen i tisdags nu... känns lite dåligt men men... har nästan 3 månader kvar att åka på... och vädret har inte vatt helt bra nu iheller...

Fick lite bilder av syrran på mig för 3 och ett halvt år sen... Postar dom här under...
Hoppas alla har det bra där hemma eller var ni nu är på jorden....



Jag och jacke i gbg..

Stekaret...

Söde...

Stekigt...

Inga kommentarer: