onsdag 28 mars 2007

Varmt varmt varmt!!

Har inte kunnat uppdatera pa ett tag och inte innan jag lamna Canada heller... Da hade jag ju avslojat allt... aaaaaaa...


Ja for nu som inte vet ar jag pa semester i semestern i Thailand...


23e akte vi ifran Vancouver... Jag till Thailand och Ginn till New York...

13 timmar senare landa jag i Hongkong och hade bara en 2 timmar kvar till thailand...

22.30 den 24e mars landam jag i Bangkok...

Ingen aning om var i bangkok jag skulle ta mig, vart jag skulle bo eller hur jag kom dit... Har ju hort att man inte ska snacka med nagon i bangkok... sa Buss blev det 30 kr in till Bangkok... Hoppa av vid fist hotell dar jag tillbringa forsta natten... Helt ok stalle... ratt dyrt dock... 400 sek... haha


Pa sondagen begav jag mig ut i bangkok och skulle vanta pa att Emelie (hannas kompis) skulle hora av sig om vart dom befann sig.

Jag akte tuk tuk for 30 bath/timmen. ca 6kr men da va jag tvungen o ga in pa diverse affarer... som i efterhand visa sig va for att Oj som tuk tuk drivern hette skulle fa bensin biljetter...


Akte bort till Khos san road, om det e sa det stavas, och chilla lite tog en kaffe pa starbucks och gjorde mitt 3 e internet cafe besok pa den dagen...

Fick da reda pa vilket hotell Tjejerna bodde pa... Gled snabbt dit pa mina flipp flopp och vaskan pa ryggen... tankte vanta tills nasta morgon och ovveraska hanna pa hennes fodelsedag vid sangen... men roriga Bangkok kanndes inte allt for roligt for det otranade ogat och alldeles ror rorigt...


Nar jag val kom fram hyrdes ett dubbel rum.. Och sen knackade jag pa Hannas rum... Hon hoppa till lite och tog sig for huvet efter en lite darrig kram va det mest.... "Jag tror att jag drommer i 5 - 10 min"...

Hannas fodelsedag blev det en tur till MBK ett stort kopcenter och sedan middag pa hotellet...


Vi stanna i Bangkok i 2 dagar och vanta in Agnes och sen bar det ivag till Puhket... Det ar dar vi ar nu... The little mermaid i Karon beach Bor vi nu pa... 3 natter for 130 kronor... Hihooo det kostar ingenting har...

Idag va vi pa stranden hela dagen... Skoooont... Har e saaaaa ******* varmt.... Far se vad vi gor ikvall....


Det e sanna har dagar man inte alls langtar tillbaka till holmen... eller lite kanske man gor... haha Eller nej... haha


Ett forsok till lite bilder.... Kommer mer senare, har inte min kamera har...


Kalle, Karon, Puhket, Thailand Over and OUT... haha


Den stora vita mannen o hans tjej spelar strand tennis...
Karon Beach
Krullig och Brand... Hihoooo...

2 kommentarer:

He sings... sa...

STEKAREN JA. STEKAREN!

He sings... sa...

saknar dig stekaren. saknar dig. KALLERIAN!