söndag 4 mars 2007

En bit fattas...

Klockan är 2 på natten här nu.... lördag den 3.. eller blir det kanske söndag den 4e iom att klockan är efter 12??
Dom andra sover... Idag va vi uppe på blackcomb johannes, olav, hank, mrilouise och jag...
En jättebra dag... härligt åkning... inte så speciellt fint väder men skön dag...

Idag har jag även betat av 7 eller 8 avsnitt av One three hill... Sjukt bra...
Allt är jättebra här... Man lär känna mer och mer folk här...
Men en sak saknas...
Min flicka..

När man inte har nåt jobb att gå till, inga tider att hålla... då blir det mkt "dötid"...
Överbliven tid... tid som man får tid och tänka...
Det har gått 2 eller 3 dagar sen jag snacka med hanna... och det känns som en vecka sen..
Jag förstår att hon inte ,eller om du läser detta , att du inte orkar sitta inne på internet...
och det hade jag inte velat att du hade gjort heller...

Nu glider jag iväg här men ... nu ska jag nog ta och lägga mig istället...
Det jag ville få fram här va....

Jag saknar dig min älskling...

Godnatt...

Inga kommentarer: