fredag 9 mars 2007

Dålig på att skriva...

E inte så värst aktiv på denna blogg som ni kanske märker...

Men ska bli bättre jag lovar...


Har inte åkt sen i söndags... har regnat o härjat här i stan... men vad gör det jag har 2 , 5 månad på mig så det ska nog bli lite fina åk då...


I tisdags va jag och jacke och ginn på NHL hockey i vancouver...

Vancouver canucks - Tampa Bay lightnings... As coolt...

Vancover körde över tampa med 5 - 1.. O inte bara med det.. Vi fick ju se alla duktiga svenskar som tagit sig över vattnet och numera lever mer än gott o väl på att spela hockey...

Bla. Bröderna Sedin, Ohlund eller Öhlund som han kanske heter på svenska... och Näslund...
Fett fett...
Jag skickar över er till johannes sida som ligger länk till längst upp på min... klicka på Jeen
bläddrar ni ner hittar ni bilder från kvällen och säkertlite annat...
Jag har ju bara min bamse kamera o den e inte alltid så smidig att ta med överallt...
Lovar att det ska bli bättring på det...
Igår va det mer eller mindre fylleslag i byn och på buffalobills... Varit dålig hela dagen o är det fortfarande... klockan e 23.00 här men man mår ju som man förtjänar...
Hoppas alla har det bra där hemma... Saknar er...
puss puss från er favvis Kalle balle

Inga kommentarer: