onsdag 21 mars 2007

Hihoooo!

Idag va nog den bästa dagen med det bästa vädret...

Sol sol sol och åter sol o lite moln och blåst... =-)

Senaste dagarna har det väl varit lugna..


Lördags va det st. patrics day... Efter många om och men och efter jag kommit hem från min recovery resa från syrran så satte festen igång...

Vi kom ut sent men vägen gick mot Maxx Fish där Jag, Ginn, Schmecken, Julia och Ola hade en helt oki timme... Efter det bar det iväg och bada Jacuzzi hemma hos Julia... Jag och Schmecken höllt i taktpinnen och efter ett tags badande bar det iväg hem... Närmare bestämmt klockan 05.40 som den va när jag hoppa in i taxin... (Ca. 2,5 h i Jacuzzin alltså)

Nico blev ordentligt förbannad när jag banka på dörren klockan 05.50 och ville komma in...


Söndagen ville johannes upp i backen vid 11. något som inte jag va så pigg på... Han vänta o vänta halv 1 kom han ut och jag med mitt dåliga samvete asa mig upp och kom upp i liften en 45 min efter honom...


Måndagen var tänkt att Snowboard killarna från Gälka Borgen skulle åka skidor och jag som står på skidor skulle testa på mig snowboarden. Ställde klockan på 09.00. Går upp och tittar ut... PISSREGN.... Blev en dag inne och på gymmet istället.... Efter Prison Break och mat bestämmde jag mig för att ta vägen in till Byn... Gick bort till Gälka Borgen och fick med dom ut en runda på stan... 2 varv runt stan senare konstatera vi att det ända stället med drag va på Crystal Lounge och Kareoke kväll... Men där va det fullt... Så vi gick till Hilton Hotell och deras Bar "Kanel Björnen". Där fick vi i oss lite öl och på vägen hem träffa vi Julia och hennes rumskompisar.... och då blev det Jacuzzi Igen för mig och schmecken...


När vi kom hem i dag hade Johannes tror jag tillsammans med gälka eller själv postat och spridit en modifierad bild på oss två... Roligt roligt dock...


Ikväll blir det nog Savage Beagle och deras Locals night med hip hop musiken i tema... Brukar va bra... Ja ja vi får se vart skutan styr...


Hoppas alla har det bra där hemma eller ute i välden... Puss och kram från Mig...


Som vanligt är det mkt smidigare att ha en liten kamera här i whistler än min 2 kg klump därför länkar jag johannes blogg här nu igen...




Här har ni den cirkulerande bilden... Hihoooo...


Inga kommentarer: