tisdag 27 februari 2007

Begravd i snö och vatt i Squamish...

Tjena mittbena..

Nu har jag fått smaka snö...
Va ute i söndags och gjorde mig känd med så väl nyfallen snö i mängder och granar..
Jag och Gin va ute med Smecken och gälka killarna(några luskar från gällivare) i söndags på jakt efter lite nyfallen snö att glida i... Nog fick jag glida i snön iaf...
Jag ska berätta för er att jag nog inte varit så förbannad dom senaste åren faktiskt...
Med snö till höfterna trilla jag och begravde jag mig inte bara 1 gång i ett hav fullt av granar...
En gång va det till o ch med med benen åvanför och huvet under snön... Efter några mindere väl valda svordommar på ren svenska kom jag tillslut ner...

Gick hem och duscha och tog senare bussen till Squamish och syrran...
Där käka vi gooood thaimat och kolla på oscarsgalan... Jacke tog ca. 40 kort på jack...

Idag har jag varit och gjort stan i squamish med jacke och jack, käkat semlor hos svenska jeanette och handlat mängder mat och en mobil... skicka ett mail om ni vill ha nummert...

När jag kom till whistler igen va Gin´s kusin olav på besök så jag gin, olav, ola och mackan laga delicious eller Gin och ola laga fin pasta och pasta sås med choppad korv i...

Prata precis med hanna på skype.... Saknar henne som aldrig förr...
BEjbi... I lööööve you...


Lite bilder...



Jack attack..
Lillen...
I tvättkorgen..
Jacke och gossa...

Inte stor inte...
Maaaaat.... 35kg vägde det... det blev 10$ i tillägg på bussen.
Ruggig bild på mig i plattat hår... uuusssch...

1 kommentar: