tisdag 20 februari 2007

Whistler... Nu på en gång...

Nu e vi framme....

Resan gick bra... men jävla tyskar.... Envisa jävlar dom snacka fortfarande tyska med oss efter typ 5 ggr dom serverat mat till oss.

Hände lite roligt på flyget dock...

Oslo - frankfurt....
Vi ser dessaa gigant kvinnor eller snarare tjejer på flygplatsen i oslo alla i samma träningsoveraller och väskor... de flesta lika långa som mig typ...
Innan vi går på planet säger jag till GiNN typiskt att vi sitter i mitten och alla doom runt oss...
Iaf vi gick på planet och fick sitta på varsin sida av mitt gången... johannes fick ett par brevid sig och jag lyckades få laget brevid mig och bakom mig... inte nock med att dom va bredaxlade så jag fick ett halvt säte så somna tjejen brevid mig på min arm.... Jag och gin fick skratt attack när vi märkte att amason kvinnan som va stort och styggast i gänget hade skägg... samtidigt som tjej som lyckats somna på mig bara gled längre och längre ned för min arm... nå ja vi kom fram oskadda och på frakfurts flygplats fick jag mottaga ett gott farväl av tjejen brevid mig genom en blygsam vinkning... PaHA....

Vi åkte ett sjukt sunkigt plan till vancouver(((Lufthansa...)TYSKLAND) Bläää)

Väl framme i Vancouver va det inte nog med att vi blev inskickade till Immigration centret utan regnet stod som spö i backe... som man säger på god svenska...

Avsluta kvällen med bessa och BBq mat hemma hos min syster... Goe grejjer..

NU på morgonen drog vi äntligen till whistler och har precis kommit in i lägenheten...
fresh snow i Backen, idag blir det skid köp och diverse styrning...

På återseeende... Kolla: http://authenticdetails.blogspot.com mer bilder

Till Mamma Gunilla: Du behöver inte oroa dig för att jag börjat röka det är sånt som trick filmas in på bilderna efter man lagt in dom på datorn... =-)


Lång trickad gång i frankfurt..

Gin goes frankfurt goes rullband goes jim jones goes bloods


Rullband rullband

Otroligt välmatad farbror på andra rullbandet.... (i gult)


Rullband rullband ....

Inga kommentarer: