onsdag 14 februari 2007

Not so much Clubbing. But a lot of Beer, Bakjos and the old 80´s song Roxanne.

Jah som sagt har inget internet i lägenheten nu Iom Wissel wissel wissel köd köd köd...

Fredagen i Köpenhamn blev inte riktigt som planerat... Hitta inte till ställena vi skulle och allt blev bara "trött i benen" och "Svinkallt"... Lite slitna efter torsdagens "tour de gbg" va en caiprinia och en skööön säng på hotellet väldigt uppskattat och vi runda av kvällen strax innan 1.

Lördagen blev då lite intressantare.. Så snart jag ställt väskan innan för dörren i strömstad kom gullan och hämta mig... OSLERIA med GIN!! Jag tog ratten och gullan greppa flaskan, tog kort på tullgubbarna, såsa ner sina byxor och pinka i en eller va det två flaskor?? Pi katten...

80´s night lydde budskapet väl framme i Oslo... Har lite dåligt med 80´s clothes både jag och gullan så vi strunta i det... (Va förövrigt 4 och 2 år när the 90´s tog över scenen).. Kanske det va därför Gustav blev kallad Barnet hela kvällen.. PoH!!

Nå väl En back bira och lite till bira senare va det en Jävulsk BakJOSEF!!! På första plats kom Ginn in på toa... Gullan 2:a och jag sist men inte minst och inte på toa utan i parkeringshuset...PIZZERIA!!!

Söndagen va fin ute i det friska soliga norska vintervädret... Vi runda av dagen med pasta och Bajjkon hon gin och va hemma i strömstad vid strax innan 12 på kvället..
FUN FUN...

Bilder från oslo...


Just chillin´

Letar du under Tjeess i ordboken finner du nog denna bild... ZOE ryck upp dig..

Kommer inte ihåg vad han heter.. Han va gay och hette typ klas- martin eller nåt.. So 80´s eller??

Sandwiches and ciggarettes but a lot less sandwiches than ciggarettes... Jorunn og Jai på bildet...

Mmmmm... GINN Like...

Norge - Sverige 1 - 0

Jag och gullert myser fram imot småtimmarna... Hia..

Gullern on Railern daget efter.. (Jag satt i bilen och tog igen mig)

It´s a GOOOOOOOOOOOD Huvat...

Inga kommentarer: