måndag 9 april 2007

One night in Bangkok....

Har sitter jag.... Koas san rd... ska ta bussen till flygplatsen om 1 timme... sen vanta dar i 6 h timm check in... sen vanta 2 h till planet gar sen tar det 18 h till jag e framme i Vancouver och sen iaf. 2 h till Whistler... Pjjuuuuu.... Kanner mig som Leo i the beach... haha


Att man inte uppfann teleportorer istallet for flygplan... bara gatt in i nan gammal kakelugn och kommit ut i en annan... Hmmmm.... ska borja fila pa den nu nar jag har tid o doda...

4 kommentarer:

Anonym sa...

kallerian, när e du i vissel typ? haha, du får väll dra nåra jackern då? HIHO, ses snart baby ,,

Kalle sa...

naaaa, det ar ikkenoe for frank... landar 12.00 imorgon

He sings... sa...

längtar efter dig man!

vi har blivit bjudna på palt imorgon hos gälkaboys!

Anonym sa...

bebji.. har resan gatt bra? Fy vad vi har hamnat i en sunkig stad nu.. INGEN, da menar jag INGEN, kan engelska! Nu ar det teckensprak som galler :S
Kostar 20 kronor natten dar vi bor SOFT! MEN vi misstanker att det bor en ratta i vaggen, for det later krifskrafs var 10e minut..
hm..men imorn drar vi till iaf till ostkusten.

ar tomt utan dig!

PUSSS.. love you