tisdag 17 april 2007

Nu e det du o jag, Alleria...

Ibland finns det stunder man blir mörkrädd...
Nu vet jag hur du känner Allan... Haha

Följande scenario inträffade sen natt/tidig morgon Lördags/Söndags...
Efter många om o men hamnade vi där i Gälkaborgen med ett paket öl och allt eftersom det vankade sig midnatt stod vi på maxx fish och skakade rumpa med 13 Housewifes från Squamish... Efter några tappra försök att supa ner syrrans vän Jeanette med Jägerbombs va allt över och det vankades efterfest... Taxin styrde mot Nordic... Och jag hann i sista sekund grabba med den alltid så glada Dansken Hendrik...

Och jag som kommit in i Whistlers nattbadar krets va ju inte sen ner i den varma Jacuzzin...
Där dracks det Kaffe Baylis, rötjut och öl... Ja ni kan väl själv se... INte konstigt att man går o hostar 24/7...

Jaja här har ni era stockholms råttor... ni verkar ju gilla lättklädda bilder på mig.... Här har ni stjärnan i allra bästa form...=-)

Ps. sjukt bra skiddag söndagen... fick ett par pudersvängar och några lite för platta landningar..
Ps igen. Saknar mina lagkompisar lite i Thailand.


Oh shit it it BANANAS, B.A.N.A.N.A.S!!


Hia...


Oops....


Kanske skulle byta namn till mammas barndomsnamn: Karlsson? =-P


Nattsuddarna...

Inga kommentarer: