torsdag 12 april 2007

Back in Whistler...

Nu e jag tillbaka i Whistler...

Gullan e här o han e så söt kan ni tro... Lillan....

Resan gick bra och när jag kom fram va det duscha, klä på mig, till Gälka borgen, dricka öl och käka palt....
Kvällen/ Natten spenderades dom sista pengarna i baren på Savage Beagle och Locals HiphopNight.... Fun fun...

Idag Bagrus och skidåkning... Underbar dag med sol, slask och isbana... Satte några fina rails och dagen blev ett klart VG... (får jag skriva så? känns som jag koppar dig Viktoria...Flåt...)
Ang. Teleportören blev jag inte så mkt klokare över... Bästa resultatet va nog detta...
Som sagt knäcker ni nöten så hör av er....
Extra material till min gamla vapendragare i baren Julian (aka. Chorchio min spanske vän...) och er andra som tänker på oss här...
Du behöver inte oroa dig för att vi dricker för mycket... Vi går bara ut på tisdagar och onsdagar.... (ibland måndagar och torsdagar...) (och lördagar oxå). Det är ingen fara.... vi tar hand om varandra... Man e bara ung en gång... Jaja du vet hur det är...

Inga kommentarer: