fredag 27 april 2007

Då va det dags igen...

Igår va det bad igen..
Starta 14.00 och va klara 18.00.. Blev lite förmycket av det goda o jag gick o la mig istället för att gå ut..

Veckan annars har varit lugn..
Vi va o såg Rahzel i lördags, sjuukt bra..
Gullan har dock åkt... Sjuukt tråkigt...
Bättre för plånboken dock... haha

Söndagen blev lugn och så dom följande dagarna...

Här e lite bilder från igår...


Niko, Gurra och Mats


Gurra, Mats,Niko och Jag...


Hanky Spanky


Här städar de snälla Japanerna upp efter mig när jag tappat 2 glasflaskor i golvet...



Jag saknar min Hanna.
O att komma ner till Skåne igen...
Har inte sett Familjen sen Juuuuul..

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vad tror du jag gor da??!
Jag har inte varit i skane sen i Augusti....
och inte har jag knappt sett min bror heller, aven om han ar i kanada...Langtar!

Anonym sa...

gangstere kallgert hia. södgert. HIHO

Anonym sa...

Hej kalle. haha jag fattar inget har, allt star pa thailandska.. men jag chansar och bara skriver. vi saknar dig har kalle, det ar tomt utan tuppen i honsgarden som man brukar saga :P.. det bara regnar har nere kalle, det suger, skicka ner lite sol hit tack. vi ses snart igen, till sommaren. ak brada for mig med. kram kram!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

det var emelie som skrev :)

Anonym sa...

haha dom där pillerna får mer än gärna komma nu ja.. FY