lördag 7 april 2007

Nu blir det film kvall grabbar....

Tjabba tjena halla...

Sitter pa ett internetcafe i Ao Nga, Krabi och som vanligt e inte allt som det ska...
MUS JAVLEN funkar knappt...
Men nu har jag raddat manga kvallar dar borta pa andra sidan stillahavet har inte sladden till kameran med annars skulle jag visat mina inkop... Blev dock en inklippt bild av senaste Filminkopet.... Tror det kommer bli en hit...

Boka flyg till Bangkok idag... Aker i overmorgon o sen blir det overnattning i Bangkok och morgonen dar efter flyger jag tillbaka till Canada... HALLERIA!!!!
Snart landar val gullan i wissel oxa... Fun Fun....

Over and OUT!!!

3 kommentarer:

He sings... sa...

riktigt kul film, den e hahaha.

Anonym sa...

aldrig livet att jag kor hela vagen till Vancouver sen hela vagen till whistler sen tillbaka till Squamish..... inte nar du inte ens tankade min bil sist....Vakna och dra ut filten ur munnen lillebror, nu drommer du!

Kalle sa...

Om jag ber pa mina bara (brunbranda knan?? jag kan ta bussen fran squamish... det e synd om mig...Please please... =-)
Har du sett filmen Ginn?