tisdag 8 maj 2007

Vancouver, Squamish och Vancouver igen...

Nu har man vatt på äventyr...

Onsdags kväll åkte jag ner till Squamish och bodde över hos syrran...

På Torsdagen skulle vi göra Vancouver och sedan hämta Brad på flygplatsen.
Brad´s plan var försenat så jag tog bussen ner och gjorde Vancouver själv...
Jag höllt mig nere i Gastown och hittade en hel del skoj, käka subbern och kolla in knark kvarten(inte frivilligt dock)... Gick runt och myste i min t-shirt i solskenet...

Mötte upp jacke och jack på eftermiddagen och åkte ut till flygplatsen...
Canucks åkte ur slutspelet och tillslut kom Brad...
Kolla ner på grejjorna jag inhandla...

Fredagen blev lugn... Åkte ner till sjön och fisk lite och picnica... Jack bada mer eller mindre i sina gallon byxor... Jag tog min andra twinex spruta... Och åkte tillbaka till Whistler...

Lördag... Upp klockan 07.00 göra sig i ordning och sen iväg till bussen...
Teama upp med Gin, Helena och Henka... Kom till Van vid halv 11 och gjorde Robson.... sen bar det ner till Gastown... och det hela va mkt trevligt även fast jag bara köpte ett par brillor för 10 dollar... (Ville så gärna ha Dom vita Air Jordan V på goodfoot.... aaaaaahhh)
Vid 7 Sa vi hejdå till Helena som är på Maui nu och tog bussen till Whistler igen...

Flaket fyllde 28 så vi drog dit med väldigt lite party humör och kom hem ganska runda om fötterna efter en väldigt rolig utekväll på Garfs´... Ni vet hur det blir... Vi går dit och tar några öl bara, pallar inte gå ut... Yeah right...


Coolt väder i Squamish

Van oh Van!
Fint Väder i Vancouver...


Bränn coolt tavla eller skärm eller va man ska säga...

Jack attac

Shopping Bonanza

Jack ska byta till Jamisen...
Alife Everybody Easteregg - I LIKE IT ALOOOOT!

Hia!

Vans Hia


Alife Alife Alife


Mina "lackskor"


Tee nr.1

Tee nr.1 baksida

Tee nr.2 Crooks & Castles

Tee nr.2 Baksida - Original Crooks
Jack Gallon
Mr. Morgon Keeeees

Subways MMmmmm...
Old Love, New Love... Fyyy va söde... Fick inte lov att ta bild på Air Jordan III samma som johannes har... Japps J****l


Me and Henka...

Coola gänget

Sprängglad

Gin goes Run DMC

Vancity Street Pics

Vancity street pics
Herr och fru Gata...

I liked those Converse...

Gangsters och kisslukt...
Hmmm....
Miguel på Burrito Bonanza...

4 kommentarer:

Anonym sa...

inte så tallg glajjer endå --
ser ut som en 3vlig shoppingfest...

Anonym sa...

Kom heeem nu då :)

fint grejer du köpt bejbii, men nu har du fan skor för en hel armé :P

love you

Vinto sa...

dom turkosa alife skorna va feta, snäppet mindre coola än konnys sverige inspirerade alife kängor. Jobbar ni häcken av er eller är kläderna bara svinbilliga? hollaback!

Anonym sa...

Nej, nu far du uppdatera lite....
det var ju 2 veckor sedan du skrev...