tisdag 1 maj 2007

Lugna gatan..


Nu har det varit lugnt på festandet i en vecka snart... men vem har sagt att man inte har kul för det?

I Lördags va det avskedsmiddag för "Valarna" Frida och Amelie. Vi blev ett sjuhelvetes gäng.. Med många jag träffa för första gången. Middag blev det iaf och inte mer eller mindre än på Milestones. Sen va det hem i bingen... Vi tänkte nämligen upp tidigt o åka efter som fint väder va utlovat...

Söndag, ut kom vi någorlunda i tid... och kallt va det... Vi tog några vändor jag och johannes. Jag trilla på ett rail landa brevid det på rumpi och fick ont som fan för att det va så hårt i parken... Väl när rumpan hade slutat och göra ont märkte jag av tummen... Måste typ ha stukat den eller nåt för ont gjör det i vissa lägen. Vi tog oss ner iaf.. Och va hemma igen strax efter 1... Johannes somna o sov till kvällen.

På kvällen va det Mashmallow grillning vid sjön på schemat. Jag kom tillslut dit efter lite vilse gång. Och eld blev det men inte mkt mer... Polisen kom o dirigera med den långa armen av Lagen. Elden släcktes och kvällen sluta med Poker, Dansmatta och grillade marshmellows ovaför spisen och i micron.
Johannes och Niko på Bussgert


Jacob Val va på Bussgert

Hela gänget vid bordet..
Amelie gluffsar Dessert
Utanför. Tv. Miguel, Frikadellen och 2 snubbarna som jag prata med hela kvällen utan att komma ihåg vad dom hette.

Helena och Jeen på Bussgert hjem. Jeen förbannad Hia

Ungefär när det såg ut såhär fatta jag att detta inte va vägen till sjön...
Tänt va det här...

Det e ungefär såhär johannes uppfattas när vi går o Clubbar..

Jag drog mig undan o agerade Paparazzi. It´s them Police...
Kakmonstret Gons Gin hade med sig brädan...

Miguel Glömde både mössa och kamera hos "Valarna"

Se upp i backe! (annars får ni Niko i nacken)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är bättre att va en struts!

Anonym sa...

haha klicka på bilden å kolla vilken panda ja ser ut som! Jävla haka! eller hakor! Eller föresten KLICKA INTE! haha