onsdag 2 april 2008


bäste bäste subbern i vårvädret

6 kommentarer:

Gustav & Karl sa...

Galle jag varnar dig. inte tryck subbern för ofta för intensivt för då kommer du tröttna och inte få den wow känslan man kan få om man intge ätit det på ett tag, (iaf så jag känner nu, uuuh...) men der är ju så jäääla gött hiho.

Anonym sa...

hur star det till med fantasin?? du kanske skulle ta en klassisk korv med mos istallet??!!
puss
storasyster

Anonym sa...

du kommer få skörbjugg

Kalle sa...

men det e gött för jag äter på olika subbs och det e bara en som har fine fine subben. chicken & bacon ranch. det va den jag käka nu.... kyllingen e typ marinersd eller nåt. och nej det e inte teriyaki kyllingen. Sräääääng gött

Kalle sa...

en pölse hade iofs inte vatt fel

Gustav & Karl sa...

chicken bacon ranch är min favvo å :D