torsdag 21 februari 2008

Stand up och fest!

Va på SysterOBror igår käka burgare drack öl och kolla på Stand up.
Va va ett jävla gäng. Jag, Rogert, Joggen, Nico, Moa, Bella, Josefin, Anja, Per, Petter, Johan, en till, en hårdrockare, hans tjej, Angelica, hennes kille, kompis1, kompis2, kompis3, Nico´s vän, Emelie, en annan kille. tror det va alla.

Det va lite mildt till en början men blev riktigt roligt i andra halvlek. Özz Nugen upträdde. Han va roligt. haha nu skriver jag bara för att skriva känns det som.

På dagen igår va jag på Zansibar och fika med Bella och Anja. Då va Blondinbella där. Hon tjejen som skriver sveriges näst mest lästa blogg. Och drar in FETA $$$ på det. Hon blev frågad i tv om hon tjäna mer eller mindre än 15 tusen per månad och det va mer tydligen. Hennes spending account såg ut typ såhär. 8 lök till nöje o kläder, 1000kr till smink, och ändå så spara hon till en lägenhet som hon skulle köpa fram till sommaren för sina blogg pengar. Gisses!

Kolla in bloggen här ------> Blondinbella
Kanske inte nåt jag tycker är roligt att sitta och läsa men det är sjuuuukt....

Jaja kvällen igår avslutades på Olssons video och därefter Mc Donalds. Jag fick bråttom till bussen som jag trodde gick så jag sprang med min bricka full av mat mot bussen och mitt som det va när jag rundade ett hörn in till Drottninggatan PLADASK! jag halkade och la mig raklång med mat över hela gatan. cheeseburgarna klara sig iom att dom va inlindade samt nuggetsen. Sen blev det Taxi hem och jag gick o la mig lagom en timme innan hanna skulle gå upp.
Koukidoooo!

Inga kommentarer: