tisdag 22 januari 2008

bättre sent än aldrig

7 kommentarer:

He sings... sa...

denna har bloggats "de flesta olika tider"

sjukt kul apa!

Gustav & Karl sa...

vaaaad i hela friden? jag visade den för mangan och lyban i morse och postade den till min blogg och skrev just "bättre sent än aldrig". men där fanns ingen film när jag kollade nu men så ligger den här på gallrons ju? jag är helt lost?

Gustav & Karl sa...

kalle, har du verkligen postat detta? jag skjönner nada ju

Man Child sa...

du måste "bevisa, eller mer eller mindre OVERbevisa" detta...

Kalle sa...

Jag jobba hela dagen igår... jag va i stan sen vi prata igår utan internet kontakt skällde precis på hanna för att jag trodde hon hade bloggat på min blogg. naaaaa. jaja jag får väl kolla på videon då har inte gjort det helt innan bara lite sen stängt av.... vad kan man säga.... Hacker + Gullan = sant.

Gustav & Karl sa...

jag är en lök hackare eller vad säger man? HIHO

Gustav & Karl sa...

säger skumkalleria något?

när jag går in på youtube står där sånn "Hi, skumkalleria"