måndag 26 november 2007

Hej nu alla vänner nu e jag här igen.

Som farmor skulle ha sjungit...

Har varit ett jävla liv ska ni vet sen jag bloggade sist... Haha naaaaa.

Har varit ute på tjolahejsan med Marc.
Har jobbat.
Har fyllt år.
Har spelat pingis med alla jag känner i stockholm utom 2.
Har varit på sjögräs.
Har varit på 18års ställe som kändes som man va minst 25.
Har träffat std tjejerna som varit här.
Har jag har köpt skor.
Har käkat skräpmat om och om igen.
Har kollat bio.
Har druckit dålig öl.
Har käkat julbord.
Har varit med jobbet på skeppsbar.
Har äntligen fått dricks igen.
Har tagit i hand och hälsat på Lasse Berghagen.
Har bestämt mig att jag kommer till strömstad 14 - 17 dec.
Har bestämt att jag åker hem till Skåne till Jul.
Har fått en ny familjemedlem. Välkommen till världen Molly.
Har fått ledigt till på lördag då det blir Apbizz fiest.
Har gjort en massa grejjor men det räcker nog nu...

1 kommentar:

Man Child sa...

välkommen tillbaks man! tihi