söndag 28 oktober 2007

It´s all in the game ! ELLER?

Hade inflyttningsfest idag. Allt va jävligt roligt och bra. Dranks food och gott sällskap. När vi skulle in till stan kom vi så långt som till tunnelbanan innan jag blir "Jumped". -Ge hit min tändare! Jag:-Jag har inte någon tändare. har aldrig träffat dig förut...
Dum som man är. (nu i efterhand tar jag upp allt jag har i fickorna och säger) -Här kolla fickorna om jag har någon tändare. BAM. dom tar plånboken och river ut 100€ och 100sek. springer upp och jag efter. dock utan resultat. Hans polare som låtsas inte känna honom står och tycker synd om oss. Fuck det. Skrattar bäst som skrattar sist. Hoppas han möter Omar en dag.... It´s all in the game eller? Pengar kommer igen men man e lite kess ändå Fucker....

4 kommentarer:

Gustav & Karl sa...

man. i feel for you.

He sings... sa...

fy.

fy fy fy fy.

bring omar out.

berra bus sa...

Think your not in Stromstad now i feel for you too watch out !!!!
nu har jag bloggat lite

dingrinn sa...

bring em out, bring em out!