tisdag 10 juli 2007

Bygget, Ilska och Sell out. ..

Nu e det slut på Chillgern´ och på regnet verkar det som på nyheterna....

Imorgon blir det jobb igen... Baren 3dagar denna vecka när jag nu går in på halvtid...
Nu ska pengarna tillbaka till sina rätta ägare och Bogsa bogsa bogsa inhandlas.... HEA HEA...

Tänkte bara ta en liten shout out till Gud om du läser detta... Om, jag säger OM det fina vädret kommer nu imorgon.... DÅ KAN DU DRA ÅT HELVETE.....

NU har jag även tagit tag i att sälja mina möbler...
Chekk thiss out ------> http://www.blocket.se/vi/12593244.htm

och http://www.blocket.se/vi/12593367.htm
Det e bara att shoppa loss... Har diverse tavlor och en TV bäng i gråsilver som går billigt... bara att höra av er... =-)

LongBoarden går oxå om någon vill köpa den...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, jag kan ju fraga om dom vill kopa tillbaka longboarden har i kanada.... hoppas du mar bra och att du fatt borja jobba. Cliff sa att du skulle ringa honom, sa skulle han ge dej nummert till han som du ska snacka med.. han sa att det fanns massor av jobb just nu... anyway! puss puss, halsa Hanna

Kalle sa...

Goodi goodi... Jag mår bra... Köper en ny när jag kommer tillbaka nästa gång kan du hälsa dom på samma gång... puss